Ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej (marketing szeptany, wirusowy, partyzancki). Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii.

  • W latach 2005-2009 kierownik działu komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcześniej zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych. W 2007 roku, wprowadzając na rynek markę WPmobi, podświetliła na różowo Pałac Kultury i Nauki w Warszawie. Była to pierwsza taka akcja w całej 50-letniej historii istnienia PKiN. Została doceniona przez branżę i uznana za jedną z 7 najlepszych akcji ambientowych 2007 roku.
  • Autorka wielu publikacji, wykładów i warsztatów poświęconych niestandardowym formom komunikacji marketingowej. Obecnie pisze na ten temat pracę doktorską. Prowadzi na bieżąco aktualizowaną stronę poświęconą reklamie: www.hatalska.com