Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Prowadzi wykłady na uczelniach w ramach programów MBA oraz we współpracy z prywatnymi firmami szkoleniowymi. Wśród jego Klientów są PLL LOT, TP S.A., McCann Worldwide.

Ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media, od ponad 10 lat pomaga firmom tworzyć silne marki dla ich produktów i usług.

  • Z jego wiedzy korzystają często mass media, publikacje i wywiady ukazały się w czasopismach branżowych (Brief, Marketing w praktyce, Marketing & More, Visual Communication) oraz ogólnych (Forbes,Wprost, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu). Gościł w Panoramie (TVP2) oraz w programie Ostatnie piętro (TVN24).
  • Praktyk nowych trendów w marketingu, określanych mianem social media. Jest założycielem największej branżowej grupy o marketingu w portalu GoldenLine, jeden z 10 najpopularniejszych w Polsce użytkowników serwisu mikroblogowego Blip, własny blog prowadzi od 2004 roku. Jego podcast „Mała Wielka Firma”, realizowany wspólnie z Markiem Jankowskim, od października 2009 był emitowany w paśmie gospodarczym Radia Wrocław.
  • Wśród Klientów MIDEA jest wielu przedstawicieli sektora finansowego, z którymi współpracował. Wśród nich Diners Club, LUKAS Bank, grupa Generali czy Eurobank. Swoją wiedzą na temat zarządzania produktami finansowymi dzielił się już z bankowcami podczas konferencji zorganizowanych przez Gazetę Bankową.
  • Właściciel agencji brandingowej MIDEA, z którą tworzy projekty dla takich firm jak Agora (rebranding portalu Gazeta.pl i pod-marek), Diners Club czy Lukas Bank. Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Prowadzi wykłady na uczelniach w ramach programów MBA oraz we współpracy z prywatnymi firmami szkoleniowymi. Wśród jego Klientów są PLL LOT, TP S.A., McCann Worldwide.
  • Paweł Tkaczyk to ceniony mówca i trener. Z jego referencjami można zapoznać się na jego zawodowym profilu w portalu GoldenLine